lördag 21 april 2007

Skivrecensioner...

Japp, då har jag fått mina första skivrecensioner publicerade på Metal Shrine och dom skivorna som har fått sig ett ärligt omdöme är:

Visions of Atlantis - Trinity
Slavior - Slavior
Imperia - Queen of Light
Twilightning - Swinelords
Redemption - The Origins of Ruin
Neverland - Schizophrenia
Moonlight Agony - Silent Waters
Kotipelto - Serenity
Excalion - Waterlines
Altaria - Divine Invitation
Scelerata - Darkness and Light

Men ytterligare ett stort gäng skivrecensioner, skrivna av mina kollegor, är upplagda och är definitivt läsvärda.

Dom skivorna som ligger i min recensionshög just nu och som skall synas under lupp är:

Lake of Tears - Moons and Mushrooms
Marys Creek - Some Kind of Hate
Månegarm - Vargstenen
Orange Goblin - Healing Through Fire
Threshold - Dead Reckoning
W.A.S.P. - Dominator
Vanilla Fudge - Out Through the In Door

Lämna gärna en kommentar om vad ni tycker, jag har ju bara en åsikt och ni har säkert en annan.
Säg gärna till om det finns någon skiva du vill att jag skall recensera. Har jag skivan och tid samt viljan så kanske jag recenserar just den skivan.

Hur hittar du då recensionerna? Klicka bara på Metal Shrine loggan i början på bloggen eller knacka in
www.metalshrine.se i din webläsare och klicka på Gå Till...

Lady Evil, she's a magical mystical woman...
/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar