tisdag 22 juni 2010

Muskelrockrapport...

Ja då har jag äntligen plitat ner min rapport om Muskelrock och ni hittar den om ni klickar på bilden här ovan. Nu skall jag bara skriva om Sweden Rock, West Coast Riot och Metaltown också. De två sistnämnda festivalerna var ju helgen som gick och det var jävligt trevligt som vanligt. Tyvärr har jag inte fått tummen ur att ringa till Karlshamnspolisen än och kolla om min kamera lämnats in. Jag skulle ringa idag men då stängde dom hittegodsavdelningen redan klockan 15.00. På grund av att jag inte har massa roliga bilder att lägga upp för er har gjort att jag inte varit spciellt sugen på att skriva något här så håll tummarna att den kommit till rätta för annars får ni inte ta del av partyt som var på Muskelrock och Sweden Rock. Med lite tur får jag använda mig av Zamoras bilder från WCR och Metaltown så ni kan få er en liten berättelse...
Nåväl, då mina krafter efter fyra festivaler på två och en halv vecka är så gott som slut så kan även det betyda att jag inte orkar skriva så mycket just nu.

Tyvärr är ju inte min mobiltelefon helt hundra heller så jag har ju inte kunnat liveblogga från helgen som gick men med lite tur fixar jag det lagom till nästa festival...

Nej nu till midsommar i helgen skall jag låsa in mig och skriva och samla krafter inför Getaway som nalkas!!!

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar