onsdag 27 juni 2007

Festivalbilder!!!


Japp, nu ligger bilder från Sweden Rock och Hultsfred uppe i webalbumet... Klicka på loggan här ovan så kommer ni dit.

Annars händer det inte så där jättemycket mer än att man går och väntar på Metaltown nu till helgen. Jag och Zamora kanske till och med går på emo-festivalen Pier Preassure men det avgör vi på söndag...man får ju inte missa Gogol Bordello ju...

Sen nästa helg är det Sandared Open Air och det kommer bli kanon!!! Inte nog med det...mellan Metaltown och S:O:A så har jag semester!!! Jag skulle egentligen åkt till Roskilde men nu blev det inte så så jag skall hänge mig åt att recensera skivor tror jag...å sova...å pilla mig i naveln...ja å så vidare...

Fick lite nya skivor att lägga till recensionshögen i veckan och dom är:
Anterior - This Age Of Silence
Candlemass - King Of The Grey Islands
Forever In Terror - Restless In The Tides
Lion's Share - Emotional Coma
Psychic TV - Hell Is Invisible...Heaven Is Her/e
Symphony X - Paradise Lost

Å så fick jag en DVD för recension...
Nuclear Assault - Louder, Harder, Faster

Nåväl, that's for now...
Till nästa gång...

Start wearing purple...
/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar