måndag 2 juli 2007

Slayer!!!

Då var man äntligen hyfsat återställd så man kan berätta för er som inte var på Metaltown i lördags att Slayer DOMINERADE!!! Fan vilka kungar dom var!!! En av dom bästa spelningarna jag har sett tror jag. Fast jag var helt kanon i och för sig. Jag hade planerat å bli full...men så full? Jaja, jag hade kul i alla fall...

Det blev lite mindre band sedda mot vad hade planerat men ser man Entombed, Mustasch, Machine Head och Slayer på samma dag så står man sig finfint... Enda minuset var att jag fick se patetiskt överhypade Mastodon som sög getballe...men dom andra ville se det så va faen...

Jag plitar just nu som bäst på min festivalrecension och bilderna kommer nog upp idag eller imorrn...

Som om inte det vore nog så är detta första dagen på min minisemester!!!
Ledigt hela veckan!!!
Fan va gôtt!!!


Tills dess mina vänner:
Reign in BLOOOOOOOOD!!!!!!!!
/Onkel D




Vuxna män gör saker tillsammans...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar