torsdag 25 oktober 2007

Hemma och trött...

...men drar snart igen. Jag kom hem från Belgien natten mot onsdag och har sen dess vandrat i koma känns det som. Men, ingen rast ingen ro, i morrn drar jag till Stockholm och kollar på Rush som sagt. Men laguppställningen inför Rush-resan har ändrats en del. Vissa har tydligen svårt att planera in en grymmekonsert låååång väg i förväg. Nåvl, 5 personer blev 4 som nu bara är tre. Så till slut blir det jag, Jörgen (vi är the original-two på resan) och hans halvbror Richard som åker. Tre jobbarpolare på tur helt enkelt.

Min festivalrecension på Metal Female Voices Fest V är inskickad till Metal Shrine och jag hoppas kunna sammanställa en längre berättelse om resan nästa vecka för er att läsa.

Jag har även mängder med bilder i datan nu från en massa olika tillfällen som jag skall sätta mig ner och ladda upp nu framöver så håll utkik efter dom...

Ja just det ja, som vanligt så handlar jag för mycket skivor på festivaler och denna gången blev skörden:
Chris Caffery - Music Man - EP
Chris Caffery - Pins And Needles
Elf - Carolina County Ball
Elf - Trying To Burn The Sun
Epica - The Divine Conspiracy - LtdEdt (fick den signerad)
Leaves Eyes - Vinland Saga (minns inte ens att jag köpte den)
Municipal Waste - The Art Of Partying

Nä, nu ska jag nog sova lite innan den stora matchen ikväll! Färjestad ska piska skiten ur Frölunda hemma i Karlstad!!!

Guldet skall hem!!!
Hem till Karlstad igen!!!
/Uffe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar