lördag 17 november 2007

En helg att bara låta gå...

Fan va gött det är med en helg som man bara skall softa sig igenom... Det känns som det behövs för mig då jag varit i farten en hel del det sista. Jag tänkte ju haft en softarhelg förra helgen men då tog jag å min jobbarpolare Jörgen en spontanfylla på fredagen som slutade klockan 10.00 på lördagens morgon... Ett gäng öl till rann ner under lördagen å sen var den helgen borta...

Så nu skall jag bara softa. I går sov jag mest å idag skall jag nog sätta mig in i Coheed and Cambrias senaste platta som verkar vara mycket lovande. Ska bli kul å se om man kan klura ut storyn å se hur det slutar...om det slutar vill säga.
Sen skall jag nog ligga på soffan en stund innan jag gör något annat meningslöst. Ja å så skall vi se på när Sveriges får storpisk av Spanien i kvalet till fotbolls-EM...
Men innan fotbollen så skall jag nog ta mig en öl eller två och kolla på skiva nummer 3 i megasuperduper-boxen Plug me In med AC/DC, en DVD-box fylld med 7 timmar musik med universums bästa band...
7 TIMMAR MED AC/DC!!! Kan det bli bättre?

Ja just det ja, i torsdags var jag, Alex, Zamora och Erika i GBG å kollade på världens bästa heavy metal-band. Nämligen U.D.O.!!! Eller Judo som Ralf i Primal Fear uttalade det... Primal Fear var nämligen förband och var överraskande bra. Bäst var dom gamla låtarna helt klart, Chainbreaker var magiskt bra... Även Iron Fire var förband men dom var löjligt dåliga. Fritidsgårdsklass skulle man kunna klassa det som... pinsamt dåliga...
Men U.D.O. var så jävla grymma trots att deras konserter är så förutsägbara... man vet ju vad som kommer att hända, men ändå, så jävla bäst!!!
Kolla in min recension av konserten på Metal Shrine... klicka bara på farbror Udo och hans band här nedanför så kommer du dit...
Läs ordentligt och ha det bäst till nästa gång mina vännerrrrrrrrrr!!!
/Onkel D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar