torsdag 6 november 2008

Westcoast metal Meltdown

Hej hopp bloggen! Länge sen jag plitade ner nått här nu men så blir det ibland när man bara försöker får tiden å gå så man inte gör av med för mycket pengar så man har råd med saker man vill göra vilket är bland annat att gå på konserter. Jag missar Monster Magnet ikväll på grund av pengabrist men efter recensionen av bandets spelning i Malmö igår så känns det inte så farligt att jag missar det. Men i morgon vill jag inte missa en konsert för fem öre!!! One Man Army and the Undead Quartet står på Sticky Fingers scen och kommer monstermangla alla sönder och samman!!! Tillsammans med förbanden M.A.N., Within Y och Hostile Cell utgör dom temakvällen Westcoast Metal Meltdown och det ser ut att kunna bli en riktigt stygg kväll!!!
Personligen skall jag vara den ordningsamme bilföraren men jag tänker vända det till min fördel och vara klar i skallen hela tiden så jag inte missar en enda godbit av kvällen!!!

So grim, So true, So real!!!

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar