fredag 30 januari 2009

Tänkte...

...bara kika in och säga att jag lever, mår bra och dricker pilsners... Men den egentliga anledningen till att jag skiver är att förvarna er om att ikväll skall jag å Zamora först till Richard å lira Guitar Hero World Tour och sen skall vi kolla in Egonaut på X&Y. Sen imorgon skall jag på Mackan och Dennis 25-årskalas...eller blir det 50? Ja hur som helst så skall jag agera lite rock DJ och har fått namnet DJ Evil-Ulf så dom kan faen inte klaga om jag lirar lite elak musik ibland!!!

Men den egentliga anledningen till att jag skriver är att berätta att nu när jag införskaffat mig en ny kamera så kommer ni efter helgen kunna se bilder från båda tillställningarna här på bloggen så håll koll på på bloggen så kommer era liv bli mycket rikare inom en snar framtid!

SKÅL!!!
/Onkel D

1 kommentar: