lördag 14 februari 2009

Soundtrack ikväll!!!

Nu har jag städat klart, öltarmen börjar göra sig påmind och snart kommer polarna för lite "pling i rutan" innan det bär av till Göteborg och Trädgårn för att möta upp ytterligare två polare och sen se The Soundtrack of Our Lives! Det kommer bli så jävla ball, det är jag säker på!

Igår kravlade jag mig upp till Zamora för några pilsners och musikvideos! Han hade fått fatt i två nya DVDer från Metal Hammer som vi kikade igenom och sen var det den senaste Monsters of Metal eller va fan den heter som gällde...mycket dåliga grejer såg vi men det var kul.

Nej, nu skall jag nog ta mig en pilsner innan pojkarna kommer. Håll utkik här efter bilder från kvällens aktiviteter...

Skål mina vännerrrrrrrrr...
/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar