måndag 30 mars 2009

I am the candyman!!!

Här kommer bilderna från lördagens konsert med M.ill.ion, Psycho Fox och Egonaut. Jag, Erika och Stefan åkte från Sandared in till Militärpalatset i Borås och Jukka mötte upp på plats. Trots otroligt lite publik så blev kvällen supertrevlig. Jag har skickat in min recension så håll utkik på metalshrine.se för en mer komplett beskrivning av kvällen.

Innan partyt satte igång fick jag besök av min polare Oliver!

Fördrickat har inletts...

Stefan såg lite trött ut...

Jag och Erika myser...

Jukka var på humör...

Egonaut on stage...

Egonaut on stage...

Egonaut on stage...

Egonaut on stage...

Egonaut on stage...

Egonaut on stage...

Psycho Fox on stage...

Psycho Fox on stage...

Stefan lider medan Jukka diggar...

Psycho Fox on stage...

M.ill.ion on stage...

Kvällens coolaste stjärna: D-Rock!

M.ill.ion on stage...

Jodda och Stefan myste ihop...

M.ill.ion on stage...

M.ill.ion on stage...



M.ill.ion on stage...

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar