torsdag 30 juli 2009

Space truckers...

Vi fortsätter min resa genom sommaren och är nu framme vid Deep Purples spelning ihop med D-A-D i trädgårdföreningens grönlummig park i Göteborg bara några dagar efter att jag kommit hem från Rockweekend. Deep Purple kanske inte gjorde en klassisk spelning men det är alltid toppunderhållning dom levererar! Kolla in min recension på metalshrine.se...

Ikväll var jag förövrigt inne med Zamora på torget i Borås och kollade in Egonaut när dom värmde upp inför Rydell & Quick. Många polare dök upp i regnet och såg Egonaut rocka röv! Men mer om det när vi kommer dit i bildarkivet...

Så här kommer då lite bilder från Deep Purple-kvällen...

Jag tog skydd inne på en bajjamajja när
H.E.A.T. spelade men inte fan hjälpte det!

Här dricker jag en svindyr och ganska blaskig folköl...

Daniel klämmer en fis...
Jörgen är redo för att fotografera...
Wiking ser tveksam ut...
Och nedan börjar D-A-D samt Deep Purple-bilderna...














/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar