onsdag 16 september 2009

Go gunners!!!

Äntligen är Champions League igång och ett i dagsläget skadedrabbat Arsenal har på pappret en lätt grupp men det höll fan på att gå illa ikväll alltså. Nu kunde jag inte se Arsenals premiärmatch borta mot Standard Liege tyvärr (vem fan kan se Visat Sport Extra 6?) men fick snällt följa den via Arsenals hemsidas målrapportering och satte fan både tunga och käke i vrångstrupen då Liege tog ledningen med 2-0 på de inledande 5 minuterna! Sen mådde jag lite bättre när danske klumpfoten Nicklas Bendtner gjorde 2-1 innan paus och när Vermaelen kvitterade kändes det okay men när Eduardo gjorde 2-3 så jublade! Fan va gôtt att vi kunde vända!

I väntan på att Visat Fotboll skall visa Arsenals mål så fick vi se alla andra mål från kvällens omgång och Bo Petersson får nog fan utlösning varenda gång Kim Källströms namn nämns. Nu var i och för sig Kim helt okay idag men han är ju oduglig i vanliga fall så vad Petersson ser i Kim vet i fan men han är la kär i pojkstackarn.

Som avslutning kan jag meddela att mina första skivrecension på Artrock nu ligger uppe HÄR. Men nu skall jag ta och gå och lägga mig tror jag. Go natt!

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar