torsdag 22 oktober 2009

Penicillinkur...

Jaha, då ska man pilla i sig sin första penicillinkur någonsin då. Eller, jag fick säkert penicillin när jag var liten men jag kan inte komma ihåg att jag pillat i mig sådana här piller förut. Anledningen till medicineringen är ett lurigt utslag jag fått på fotleden som mest ser ut som en gigantisk finne på sju gånger sju centimeter som vägrar ploppa ut. Tre doktorer har tittat på det utan att veta vad det är så nu skall jag knapra piller och se vad som händer. Jävligt kul för det betyder ingen alkohol och hur fan skall det gå? Det är ju Premier League i helgen ju! Nåväl det ger sig, bara skiten försvinner från benet så blir jag glad...

Nu är det snart dags för Färjestad att bryta den dåliga trenden på bortaplan och piska skiten ur MoDo.
Det är fan dags för en bortaseger nu...

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar