torsdag 26 november 2009

Dubbelhelg...

Ja det ser så ut nu i alla fall. Imorrn skall jag till Jörgen och fira att han fyllt 40 och på lördag lirar Egonaut och passar på att ha releaseparty på nya EPn. Jag hoppas jag kan genomföra helgen i alla fall för helvetes-vaccinet gör ju att man mår skitkass och armen värker som fan. Dessutom skulle sköterskan naturligtvis ta sprutan i höger arm vilket betyder att jag som sover till 90% på höger sida inte har kunnat sova på två nätter...lite trött nu kanske? Ja inte blir man då piggare av att Färjestad fortsätter förlora heller. 2-0 borta mot Luleå ikväll trots skottövertag... vi är inte bra nu!

Nåväl, jag hoppas det kan bli lite kul bilder från helgen så ni kan få ett gäng roliga bilder nästa vecka. Jukkas 40-årskalas skulle återgetts i bilder här på bloggen i veckan som gått men jag har fan inte mått bra så det har jag inte orkat med. Men nästa vecka! Då jävlar hoppas jag vara tillbaka fit for fight!

Nåväl, dags å försöka sova lite kanske?

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar