torsdag 5 november 2009

En mutter, två mutter...

...tre mutter...HURRA!!! Vi ska inventering i morgon kväll och på lördag! Blir det som förra året så kommer jag få spatt då jag satt och letade siffror i vad som kändes som en evighet och blev helt mosig i hjärnan. Förhoppningsvis har förarbetet gått bättre denna gången så jag istället kan räkna en mutter, två mutter, tre mutter...

Hade helt klart varit roligare om den kommande helgen hade blivit som den förra var då Michel var på besök. Jag, Michel å Petri drack bira i fredags och kollade på bland annat The Story of Anvil och blev fulla. Sen på lördagen så låg jag å Michel hela dagen på soffan och kollade på film och åt godis och pizza...kan man ha det bättre?
Löv you Michel...

Nåväl, snart skall det väl bli lite mer partykort här på bloggen då jag helgen efter denna skall på Kiel-kryssning med jobbet sen veckan efter det ska vi fira Jukka som fyller 40 år och sen helgen efter det skall vi fira Jörgen som fyllt 40 år. Mycket party och mycket kul förhoppningsvis...

Nu skall jag fortsätta kolla på Tre Kronor som just nu leder med 4-1 mot Tjeckien. Helt otroligt att Tre Kronor kan klara sig utan Kung Jörgen Jönsson. Lagledningen är så desperata att fylla ut Jönssons tröja nummer 21 så dom har tagit in någon vid namn Peter Forsberg... Inte helt i klass med Jönsson men han kan kanske bli något den där Peter...

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar