torsdag 24 december 2009

Årets julklapp?

Nog för att jag är oerhört tacksam för de julklappar jag fick av mor och far men när jag kommer hem ifrån mina föräldrar efter en dag fylld med mat och alkohol så ser jag i min mailbox att Erika äntligen skickat kortet på mig och min husgud Dan Swanö!!! Årets julklapp utan tvekan! Kortet togs i somras på Rockweekend bara några timmar innan Swanös Nightingale skulle inta scenen. Nu är inte detta första kortet på mig och Dan men trots allt ack så vackert! Två sådana gentlemen på en och samma bild är inte var dag man får. Notera också min Chickenfoot-mössa som kostade skjortan men klär mig som handen i handsken!

Hmm, man kanske skulle kolla in Jeff Scott Soto DVDn nu... Nej fan, det är ju NHL-hockey på ESPN ikväll! Mitt älskade Calgary Flames skall krossa St.Louis Blues!!!

God jul och skål!!!!

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar