onsdag 20 januari 2010

AC/DC kommer tillbaka!

Japp, det är sant. Det spelade i Globen i februari förra året och på Ullevi i sommras men nu kommer de tillbaka än en gång och denna gången är det Stockholm Stadion i sommar som gäller. Frågan för mig lyder: Som den AC/DC-idiot jag är, skall jag göra allt som står i min makt för att få fatt i en biljett och se samma Black Ice-show en gång till? Eller skall jag känna mig nöjd med det jag sett i Globen och på Ullevi och skippa showen som ändå ligger för nära i tiden för både Sweden Rock och Metaltown för min plånbok? Risken är ju att de annonserar ut att detta är det sista bandet gör och så kör dom en del obsykra låtar. Är jag då inte där kommer jag ju aldrig kunna förlåta mig själv. Fan oxå! Varför kunde dom inte vänta till nästa år för! Jaja, jag får la ge detta en ordentlig funderare i helgen...

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar