måndag 11 januari 2010

Grillpremiär 2010

Ja då var det dags för våran traditionella grillpremiär som gick av stapeln den 8/1 med grabbarna från jobbet. I år var det Michael som bistod med yta att uppehålla oss på. Kvällen blev oerhört lyckad med charader (som kanske var lite för svåra) och karaoke innan det sedvanliga fylleriet satte igång på allvar. Jag, Richard, Jonas och Jörgen var sist att lämna festiviteterna och jag hamnade hemma hos Jörgen då min sista nattbuss gått för länge sedan. Vi två drack sprit och kollade på kort samtidigt som vi gick igenom Jörgen Livigno-skivor. Han hade helt klart lyckats med en finfin blandning för alla musiksmaker men han inledde skivorna lite svagt tyckte jag. Man måste alltid öppna med en rökare oavsett genre! Nåväl. Jag trotsade sen kylan och gav mig ut i vad som kändes som -20 och traskade ner för att ta 07:40 (lördag morgon alltså) bussen som jag precis hann med. Sen lyckades jag somna på bussen men som tur var vaknade jag precis när bussen stannade vid min hållplats. Snacka om flax! Lördagen blev som ni förstår förstörd av bakfylla och sovande på soffan men det var det värt för satan va kul vi hade!

Jag lyckades glömma min kamera hemma så jag fick ta till min mobilkamera för första gången som ni kan se här nedan. Den har 5.0 megapixel men precis som hela telefonen är den überkass så bildkvalitén suger tyvärr. Men ni får i alla fall en glimt av denna kväll här nedan...


/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar