onsdag 13 januari 2010

No way but the hard way...

Äntligen! Snart är det äntligen dags för Airbournes nya skiva "No Guts, No Glory"!!! Skivan är planerad att släppas den 8e mars men redan nu kan man lyssna på "No Way But the Hard Way" på deras MySpace! Klicka braa på bilden här ovanför så kommer du dit...

Sen i slutet på mars kommer bandet till KB i Malmö och satan ta mig om jag inte får tummen ur snart och köper biljett och bokar tåg!!! Detta får inte missas!!!

Om vi glömmer Airbourne för en sekund så fick jag en påminnelse av Zamora idag att jag missat att lägga upp korten från det senaste musikkryzzet. Sicken miss av mig. Jag lovar att bilderna kommer inom kort så håll utkik här på bloggen...

Nej, nu skall jag ta och recensera Dream Evils nya platta...

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar