fredag 15 januari 2010

Veckans musikstycke!

Jag tänkte försöka mig på ett nytt litet avsnitt här på bloggen som helt enkelt heter "Veckan musikstycke"... Går det som jag vill så kommer jag en gång i veckan, förmodligen på fredagar då alkoholens ljuva dimma dränker mina sorger, lägga upp en länk (om det finns) till den låt som terroriserat min skalle mest under veckan som gått. Fast det beror ju på om någon låt snurrat lite extra också i och för sig. Men svårare än så är det inte så låt oss kasta oss rakt in på veckans musikstycke!

Dream Evil - Bang Your Head
Jag tog mig i kragen i början på veckan och försökte mig på att recensera Dream Evils kommande skiva "In the Night" (vilket visade sig svårare än jag trodde) och tredje spåret "Bang Your Head" är ta mig fan knytnäve-viftar-heavy-fuckin'-metal så in i helvete!!! Visst innehåller låten alla de klychor som man kan tänka sig men det är ju Dream Evil vi pratar om här! Det skall vara så! Nåväl, klicka på bilden ovanför så kommer ni till deras MySpace där låten just nu ligger uppe...

Nu skall jag ta mig en bira till, kolla in På Spåret och sen lyssna lite på hårdrock tror jag...ja jävlar va livet kan vara enkelt ibland! Skål!

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar