måndag 8 februari 2010

Vinylkväll...

Ja då var det äntligen dags för en mysig vinylkväll igen och denna gång var det Dennis som bjudit in grabbarna till att hylla det svarta guldet. Kvällen var oerhört trevlig med många goda skratt och många härliga skivor. Allra bäst (eller mest omtalade i alla fall) var naturligtvis min Styx-skiva! Jag fick även med mig en Bon Jovi och en Magnum-skiva hem som jag fick av Dennis. Tack ska du ha min vän säger jag och fan vet om jag inte skall kunna hitta något smarrigt att utöka din samling med i sommar.

Här nedanför ser ni de hårt cencurerade bildbevisen från kvällen.

Och ja, jag SKA lägga upp bilderna från kryzzet...tjat int! :o)

Dennis och Jörgen hanterar vinylen varsamt.

Jukka och Zamora har tagit plats i soffan.

Do the Chickenfoot!!!

Jörgen: Close-up and personal.

Dennis testar luftpukorna medan Jukka smakar av vinet.

Sen ville alla ta idolkort på Heavy Load...

Jukka hjälpte till med ljussättningen...

Snacka om hängivna idoldyrkare.

Jörgen "Skivhyllan" Berg

Do the Chickenfoot!!!

Dennis vill lyssna på Metal Hamsters men Jukka vill annat.

Så här roligt kan man ha på vinylkväll...

...och detta är vad dom skrattar åt!

Sen däckade både Zamora och Dennis-
-på de mest konstiga ställen.

Dennis visar upp sin bästa sida för Zamora.

Jörgen bytte skiva...

...och sen fick han stå och gapa i ett hörn resten av kvällen!

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar