tisdag 20 april 2010

Aaaargh!!!

Fan! Jag har inte skrivit så mycket här på bloggen det sista så jag tänkte köra en grej om vilka band jag tänkte se på sommarens Sweden Rock men jag ville invänta tills det att de presenterat spelschemat. Nu är det här och jag visste att det skulle bli bandkrockar då det är löjligt många bra band men detta är fan i mig löjligt!!! Jag är fan gråtfärdig just nu så jag nöjer mig med att bara lista upp vilka band som krockar och får be att återkomma i ärendet...

Mothers Finest / Dundertåget
Stone Sour / Y&T
Aerosmith / Mayhem
Grave Digger / Bigelf
D-A-D / High on Fire
Gary Moore / Behemoth
Cathedral / Dream Evil
Fates Warning / Skyclad
Unisonic / Epica
W.A.S.P. / Watain
Bachman & Turner / Anvil
Cinderella / Suicidal Tendencies
Nazareth / Treat
Danzig / Jorn / The Quireboys Acoustic

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar