söndag 13 juni 2010

I survived Sweden Rock 2010!

Då var man hemkommen från ett regnigt, blåsigt och kylslaget Sweden Rock. Tyvärr gick mina planer om att ge er en till två liveuppdateringar om dagen om intet då mobilnätet, som vanligt under festivalen, var totalbelastat. Men hur som helst så var det ett av de sämsta Sweden Rock rent vädermässigt under de 12 åren jag besökt festivalen men vi hade skitkul i alla fall, Gary Moore var magisk, Bachman/Turner supermysiga och tisdagen var riktigt kalasfin så jag skall inte klaga.

Jag får be att få återkomma med bilder både från Sweden Rock och Muskelrocken för först måste jag skriva mina artiklar och så måste jag ladda om batterierna inför West Coast Riot och Metaltown i slutet på denna veckan och det skall också skrivas om sen. Sen är ju fotbolls-VM i full gång och jag måste ju naturligtvis följa både England (som jag tippat skall vinna hela skiten) och mitt kära Tyskland som ser ut att kunna ta hela skiten dom oxå för just nu spelar dom ut Australien efter noter... När fan får jag vara ledig egentligen? Känns som jag tagit mig vatten över huvudet i år igen...

Hmm, började leta efter min kamera nu, hittar den inte, vore ju penisballe om den ligger kvar nere i Norje... Håll tummarna att jag hittar den...

Hur som helst så är det West Coast Riot och Metaltown till helgen och jag hoppas kunna ge er lite livebloggning där ifrån oxå... Nu skall jag se slutet på Tyskland-Australien...

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar