tisdag 29 juni 2010

Sweden Rock-rapport!

Hallå! Har ni glömt av mig? Kan tänka mig det då jag inte skrivit på ett tag. Fast det har jag gjort på ett sätt för jag har haft fullt upp med att skriva min Sweden Rock Festival rapport som nu äntligen ligger uppe på Artrock.se och ni hittar den genom att klicka på bilden hör ovan.

Tyvärr visade det sig också att min kamera inte har lämnats in till polisen i Karlshamn så det blir inga bilder på ett tag för jag har inte råd med en kamera just nu. Men jag har nog löst problemet med mobilen så lite liveblogg från Getaway ser rätt så just ut.

Nu skall jag kolla på Spanien mot Portugal i fotbolls-VM. Spanien vinner om Fabregas får spela säger jag men det vet man ju inte om han får...

Jag skall nog på börja min West Coast Riot rapport också...

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar