måndag 18 oktober 2010

The Huanted Studio Report 2010


Ni har väl inte missat att världens i särklass bästa band The Haunted har gått in i studion idag! Jag blir fan så lycklig så jag kan grina. Tänk er, nya plattor med både Motörhead och The Haunted nästa år! Fan va häftigt! Klicka på bilden ovan för att se första bilden från Tue Madsens nya studio, dom skall spela in i en tom inomhuspool!



Innan jag intar horisontellt läge på soffan så vill jag passa på att tacka grabbarna i Mother Dirt. Dom var vänliga nog att skicka mig sin första platta efter att jag efterlyst i min recension på deras senaste demo att jag vill ha mer musik med bandet att lyssna på. Tack grabbar!
Gör dig själv en tjänst och klicka på loggan här ovanför och lyssna du också!


Det finns tusen saker till jag skulle vilja skriva om just nu men jag orkar fan inte! Jag skall ligga raklång på soffan hela kvällen och inte göra någonting.

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar