torsdag 14 oktober 2010

The world is yours...

Tjoohoooo!!! Jag blir alltid lika exalterad när jag nås av nyheten att Motörhead ämnar släppa en ny platta!!! "The World is Yours" skall den heta och den släpps i januari. 2011 kommer helt klart börja på bästa möjliga sätt och redan nu kan jag meddela att slaget om årets bästa plattan 2011 kan vara över! Motörhead är alltid bäst!

Sen kom nyheten att Lemmy skall vara med i The Simpsons!!! Så jävla häftigt! Hela bandet skall tydligen vara med i en av de tre episoderna i Halloween-avsnittet "Treehouse of Horror #16" med namnet "Homer Goes to Hell" och beskrivningen av avsnittet är följande:

"Metal music maestro Lemmy takes Homer on a hard rockin' heavy metal trip to Hell! Together they face the dreaded darkside."

Jag kan knappt hålla mig ju! Så jävla ball!
Här nedan ser ni hur Lemmy ser ut i Simpsons värld:

Annars blir det soft i helgen. I morgon skall vi i och för sig lira bowling med jobbet, cirka 40 personer skall med, men jag känner för att ta det lugnt och komma hem i hyfsat god tid och sen ligga på soffan hela helgen och kolla på film. Sämre kan man ha det eller?

Anledningen till att jag inte vill ösa på som om livet vore slut dagen efter är att livet faktiskt går vidare och det är en massa roliga saker inplanerade i höst! ZZ Top i Scandinavium, UFO i Skövde, Musikkryzz, Mountain i Göteborg, Erika och Peters inflyttninsgfest... Ja jag skall nog hitta något att pyssla med.

Men nu skall jag kolla på senaste Criminal Minds innan mitt kära Färjestad skall försöka klå Timrå, jag känner mig inte speciellt säker på seger tyvärr...

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar