torsdag 11 november 2010

The serpent is rising...

Ni har väl inte missat att Sweden Rock Festival börjat presentera band inför nästa års festival? Farbror Ozzy kommer, Saxon skall lira hela "Denim & Leather", Jason & The Scorchers skall lira kopunk och Walter Trout skall ge oss en dos härlig blues bland annat. Jag trodde inte jag skulle hitta suget att åka på nästa års festival då jag ärligt talat har tröttnat lite på att kasta ut en jävla massa pengar för att bo skittrångt och stressa runt för att hinna se allt som man måste se. Men så fort Saxon var klara med en specialshow och Jason med anhang beslutade sig för att komma så är jag solklar för nästa års festival! Mitt beslut blev inte svårare att ta då det idag blev klart att även stenhårda thrashgiganterna Over Kill är klara dom också.

Men även om inga av de tidigare nämnda banden hade varit klara så hade jag ändå åkt ner till festivalen i sommar utan att tveka för Styx kommer ju för fan! Dom blev klara idag och nu jävlar skall jag äntligen få se dom! Så jävla mästerligt och nu SKA du bara med i sommar Jukka! Äntligen skall du också få se Styx!


/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar