lördag 15 januari 2011

New parts to this grand machinery...

Så utvecklas då bloggen lite och nytt i den högra kolumnen är att man nu kan söka i bloggen. Varför ska man det undrar ni? Ja för att man skall hitta alla eminenta inlägg som eder Onkel har gjort säger jag då!

Jag har även lagt in en räknare som visar hur många besök bloggen har haft och det var la fan va tunt det var där då. Jag trodde att i princip alla läste denna livsnödvändiga blogg men så verkar inte vara fallet.

Sen kommer det att dyka upp lite omröstningar minsann! Först ut är en omröstning bland er mina vänner om vilket musikalbum som egentligen var 2010 års bästa! Då jag har den oerhört utsökta musiksmaken jag har så är det naturligtvis min topp-20 som får utgöra alternativen och det skulle förvåna mig om ni inte hittar just erat favoritalbum bland dessa.
Om nu deltagandet blir skralt i omröstningen så kan det bli så att jag dumpar kommande omrösningar. Varför? För jag blir ju tjurig så klart!
Denna omröstningen kommer att ligga upp i en månad...

Tjurig är jag just i detta nu för Färjestad lirar som ett gäng nötter och ligger under mot Luleå. Dags att skärpa till sig nu gubbar!

/Onkel D

NP: Crowbar - Sever The Wicked Hand


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar