tisdag 8 februari 2011

Heavy metal pirates...

Som sagt så hängde jag på Erika och Peter till Växjö i lördags för att spana in Bullets releasefest för nya plattan och det blev ju festligt värre. I söndags fick jag i alla fall känslan av att jag drack liiite för mycket dagen innan men det är smällar man får ta för jag hade jävligt trevligt i alla fall.

Just nu är jag alldeles för trött för att orka ge er en djupare analys men å andra sidan var ni inte där så får nu skylla er själva. Men ni kan ju läsa min recension som ligger uppe på Artrock.se om ni klickar på konsertpostern ovanför och här nedanför kan ni se lite bilder...

Peter och Erika träffade Götz som kommit ändå från Tyskland för att festa.

Kvällen till ära såldes det Bullet-öl i baren.

Det var fan fullsatt i baren och det tog fan en timme att få sig en öl.

Sen lirade Bullet live så klart...






Extranumret bestod av lite 80-talspop innan...

...Bullets sångare slaktade keyboarden.








Innan vi åkte hem hann vi med att fiska lite i dammen...

/Onkel D

Now Playing: Crowbar - Protectors of the Shrine


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar