fredag 29 april 2011

Onkel reads...

Va faen håller egentligen den där Onkel på med? Ja om ni ställer er den frågan mina kära undersåtar då beror det på att jag har fullt upp med att planera kommande stordåd. Hur svårt kan det vara att förstå det? En dag kommer jag ju att ta över världen och har ni då underkastat er min briljans ja då kommer ni få vara med och leva i min nya vackra värld där allt är perfekt! Sen som ni ser mina kära lärjungar så har jag recenserat en del skivor det sista så att ni vet vad för musik ni skall lyssna på och det tar tid det också men det som har tagit upp mesta delen av min tid är att jag läser. Ja ni läste rätt, eder Onkel läser! Mina underbara vänner Jukka och Alexandra gav mig nämligen Sammy Hagars självbiografi "Red" i födelsedagspresent och det är den som tar upp min tid. Som ni vet håller inte jag inte på med så simpla grejer som att läsa i vanliga fall men när det är självaste The Red Rocker, världens kanske coolaste människa, som nu öppnar upp sig och berättar om sitt liv...ja då läser man vad han har att säga. Ja va fan, ni ser ju på bilden hur jävla exstas han är själv över att läsa sin egna bok! Så då vet ni det, nu skall jag käka kokt korv med bröd, hiva ett par bira och se på när Elfsborg möter GAIS i högsta korpserien...

Skål!!!

/Onkel D

Now Playing: Van Hagar - Poundcake



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar