tisdag 26 juli 2011

Getting ready for the party...

Ja då är det stiltje på bloggen igen, men ni börjar väl vänja er nu va? Hur som helst så har det varit fullt upp med annant. Jobba tillexempel. Men nu har jag semester igen vilket känns förtjänat. Så nu håler man på och plockar fram och packar allt som skall med på semestern! Japp, man skall ju göra sitt första besök på tyska festivalen Headbangers Open Air och kolla in band som Slough Feg, Bon Scott (japp det är sant) och Circle II Circle bland annat. Det trista är att flera av de banden jag ville se på förhand har ställt in. Men skit samma, vi kommer nog få för jävla roligt där nere ändå! Så ja, mer än så behöver ni inte veta. Eller jo, jag har fixat fram en kamera så om jag inte super bort den också så kommer det förhoppninsgvis lite roliga bilder från festivalen här sen. Men tills dess får ni läsa mina gamla inlägg som tröst....

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar