tisdag 5 juli 2011

Headbanger's Open Air Pre-Party...

I lördags var det då dags. Det var dags att samlas för lite musiklyssning, lite grill och en hel del alkohol. Vi som samlades var helt enkelt vi som skall åka ner till Tyskland om några veckor och slänga våra lurviga på festivalen Headbangers Open Air! Det blev en rejäl brakfest som inte slutade förrän framåt småtimmarna och det var väl inte det smartaste draget jag har gjort med tanke på att jag skulle till Ullevi dagen efter. Men mer om det i nästa inlägg... Nu tar vi bildvbevisen istället...

(Klicka på bilderna för att få dom större)


Energidrycken Bomba var välkyld när jag anlände...

Men först bjöd Jörgen på rom och cola så vi fick lite kapten i oss...

Sen var det dags för Bomba Blå och vodka...

...och Bomba Gul och vodka.

Sen anlände Peter och Erika...

...och Daniel som skötte grillen galant...

...som ni ser här.

Sen avnjöt vi en fantastisk middag...

...som eder Onkel satte i sig i ett nafs!

Sen kom Benke och hälsade på i trädet...

Erika på kattjakt...

Daniel på kattjakt...

Peter och Jörgen samspråkade istället...

Erika hade mig sig Jim som hon myste med...

Peter och Jörgen blev lite i mössan...

...och Erika var inte långt efter...

...och eder Onkel var lite sur...

Kan det bli mer metal än så här?

Jörgen driver lite med Erika och tar fram golfklubban...

Peter provar hattar och...

...uppenbarligen var den första mest metal.

Har vi lyckats supa Jörgen under bordet?

Nej då! Han kollar ju på The Levellers!!!

Det gör jag också men jag har fullt upp med ölen...

...som antingen var god eller inte, jag kommer inte ihåg.


/Onkel D

Now Playing: Sloug Feg - Trick The Vicar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar