lördag 13 augusti 2011

Airbourne live at Wacken 2011



Ni har väl inte missat att Airbourne, världens kanske bästa liveband, spelade på Wacken Open Air i år och TV sände alltihopa? Nu har konserten hittat ut på nätet och det är en fröjd att bevittna detta fenomenala band! Jag hade egentligen tänkt skriva ett långt inlägg om att Premier League drar igång idag och hur grymt coola värvningar Arsenal har gjort. Men det tänker jag inte göra. Arsene Wenger verkar tydligen inte vilja vinna några titlar utan gillar mest att titta på när unga pojkar trillar boll. För man lägger nog inte 150 miljoner på en 17-åringn om man inte är lite småkär i honom eller? Hur som helst så har han månaden ut på sig att förstärka laget och jag ber att få återkomma i ärendet då.
Men inte bara fotbollsäsongen drar igång nu utan även ishockeysäsongen är i antågande med European Trophy som precis startat med en förlust för mitt älskade Färjestad. Även där får jag be att återkomma i ärendet...

Nej nu skall jag lägga mig till rätta i soffan, ratta in STCC på TVn och sen blir det Premier League hela kvällen...

/Onkel D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar