tisdag 13 februari 2007

Ny blogg...

Japp, då har man gjort det igen, skaffat sig ytterligare en blogg alltså...

Jag har en blogg på MySpace men den är på knacklig engelska och den kommer jag fortsätta skriva i för i den skriver jag även om mitt liv i övrigt, denna bloggen kommer enbart att handla om musik. Musik i alla dess sorter men mest hårdrock och alla dess avarter...skivrecensioner, konsertupplevelser osv...
Det jag skriver här kommer jag även översätta och posta på MySpace, förmodligen, har dock inte bestämt mig än...

Vem är då jag? Ja, jag kallas för Onkel Dark men det är, hör och häpna, inte mitt riktiga namn, det riktiga namnet är orelevant egentligen...det är ju det jag skriver som är det viktiga...
Ja, vad mer? Ja, jag är en kille på 28 år som knegar som vilken männsika som helst, älskar musik, sport (kommer förmodligen en sportblogg senare), festa osv....sånt som en normal människa gillar...

Men nog om mig...inom kort kommer min första musikblogg att postas så håll utkik...

Heavy Metal Jävlar på er...
/Onkel D

1 kommentar:

  1. Tja! Jag lägger till en länk hit från min sida hoppas du länkar till min. Ha det bäst kompis!

    SvaraRadera