onsdag 18 april 2007

Dom sista banden till SRF är...


Soul Doctor, som ersätter Warrior Soul som har ställt in sitt SRF besök, Hinder, Baltimoore, Zan Clan, Archer, Magic Pie, BC & The Heartkeys och Bad Dadz & Big Bear.

Inget jag hoppar högt över men Baltimoore är ju bra å det ska bli cool å se Loffe "Höhö" Carlsson lira trummor med BC & The Heartkeys.

Det blev en riktigt jävla bra line-up iår måste jag säga. Det är i och för sig färre band på min "måste se" lista än vanligt men kvalitén på dom som står med är ju löjligt jävla mega skithög...

Jag jobbar på en stor SRF special för blogen med mina kommentarer, skivtips å så vidare...den kommer nog efter det att spelschemat är klart...

Tills dess...

Ain't no fun waiting round to be a millionaire...
/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar