tisdag 10 april 2007

Förändringar…

Onkel Darks Musikblog är död!!! Länge leve Onkel Darks Blog!!!

Förändringens vindar blåser hårda och den så kallade Onkel Darks Musikblog kommer att gå i graven. Men upp ur askorna och vidare upp mot toppen för världsherravälde som följd stiger Onkel Darks Blog. Japp, ordet musik är borta och blogen kommer innehålla ALLT möjligt. Jag har känt mig lite begränsad av att bara skriva om musik. Jag vill kunna skriva om allt jag förtar mig i livet. Förmodligen blir det en hel del sport men även vardagliga saker som hur många gånger man kan prutta innan det börja svida och så vidare…eller kanske inte det sista, men man kan aldrig vara säker.

En annan anledning är att jag återigen bestämt mig för att blir en aktiv skribent för ett webzine. Denna gång är det Metalshrine.se som jag skall skriva för och i början kommer det handla om konsert och skivrecensioner samt artiklar och så fort något av det jag skrivit har publicerats så kommer jag länka härifrån.

Ni som varit snälla nog att länka från era blogar till min blog kan ju ändra namnet på era länkar, det vore snällt.

Men jag kommer fortsätta att avsluta alla inlägg med tuffa textrader från tuffa låtar bara för att det är så tufft…

Bara för det ska jag ta en riktigt tuff textrad från en låt med bandet Vanize…

Now it’s time to kick some ass, now it’s time to spit…broken glass!!!
/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar