torsdag 12 april 2007

Ja, jag säger då det...

...sicka problem man kan ha.

Jag har har varit pank näst intill hela månaden men nu så börjar man komma på grön kvist så man i alla fall kan klara sig till lön utan att tigga mat av morsan.
Men så är det ju en djävulskt bra konserthelg också. Imorrn spelar Jon Olivas Pain (Eller Jon Olivias Pain som det står på Petris biljett) i GBG å jag har sett setlistan och jag säger bara en sak: SATAN!!! Sicka låtar den gode Oliva kör...man blir ju sugen som fan ju.
Men samtidigt spelar polarna i Depressive Art på Trägårn i Borås å jag är jävligt sugen på att se dom oxå, speciellt efter att jag missat releasepartyt i GBG pga av att det blev slutsålt å vi inte hade några biljetter.
Nåväl, jag sitter här å lyssnar på Depressives debutplatta å njuter, sicket psykadeliskt mästerverk, det blir nog Klas å pojkarna imorrn i alla fall...men vi får se, jag ska räkna kronorna så får vi se sen.
Hoppas Zamora hänger på oxå...

Men höjdpunkten är ändå på söndag. Då skall Onkel se The Answer i GBG, hans nya favoritband! Det kommer bli en sån jävla perfekt kväll oavsett om jag måste köra eller inte...snälla Hasse!!! Kan du inte vara den ansvarsfulla föraren på söndagkväll?!

Jag fick min första bunt promoskivor från Metal Shrine igår. Satan va skivor jag fick...å inte en enda bra :o) Det verkar som dom bara väntat på nån dåre å dumpa skiten på :o) Men, men, proffsig som man är så gör man sitt jobb och recenserar och jag tar gärna emot skitskivor i framtiden, vem vet, kanske ett guldkorn dyker upp :o)
Ska nog skicka iväg ett par recensioner i helgen så får vi se när dom dyker upp på hemsidan.


Sitter å ser SM-finalen i hockey mellan LHC å MoDo nu oxå...jävla skitfinal...nästa år ska guldet hem igen...

I'm drifting through the system, but you can't bring me down...
/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar