söndag 6 maj 2007

Fan va livet suger...

Jag måste för andra gången på kort tid banga att gå på en inplanerad konsert ihop med Zamora. Det suger getpung. Förra gången skulle vi se The Answer men då blev jag sjuk och hade problem med magen, jag satt på toa i flera timmar så fort jag åt någonting. Det värsta var ju att det var jag som tjatade på Zamora å hänga på. The Answer ville jag verkligen se men man ser inte mycket om man måste sitta på toan hela konserten.

Å så nu då. Ikväll skall vi se Hayseed Dixie, ett band som man förmodligen bara får en chans att se under hela sitt liv, å så går jag å blir sjuk igen. Denna gången är det feber, huvudvärk, hosta, halsont, värk i hela kroppen, snor-i-näsan...ja allt man kan tänka sig med en förkylning. Jag mår fan som en ebolasmittad spetälsk som precis drabbats av pesten, kolera och tuberkolos på en och samma gång under tiden för digerdöden. Men det som gör allra mest ont är att jag än en gång måste banga en konsert å göra Zamora besviken...förlåt :o(
Jag skall aldrig mer planera in en konsert utan skall bestämma mig samma dag som konserten är hädanefter...

Det stör mig att jag har börjat bli sjuk oftare. Innan fick jag kanske en förkyling om året eller vartannat år men nu är jag ju fan sjuk en gång i månaden...vad fan är det för fel på mig?

Förlåt Zamora, jag vill verkligen sen Hayseed Dixie men jag orkar fan inte, hela kroppen är dränerad på energi å med tanke på att det tagit mig ett par timmar å skriva denna bloggen bara för att jag måste vila mellan varven talar sitt tydliga språk...

People say that life is fun...
But I don't know why...
As far as I can tell...
Life sucks then you die...
/Onkel D

1 kommentar:

  1. Ingen fara kompis! Man kan ju inte råför att man blir sjuk. Älskar dig ändå. Hoppas att du kryar på dig så du kan åka på konsert i veckan.

    SvaraRadera