tisdag 1 maj 2007

Gothenburg Metal Festival...

Ja då har ytterligare en långhelg tagit sitt slut men det var en jävligt trevlig långhelg.

Om ni undrar vad jag gjorde i fredags och i lördags...ta en kik på förra bloginlägget. Men i söndags och måndags så har det varit fullerulle oxå. Jag, Erika och Björn har besökt Musikens Hus i Göteborg i dagarna två för Gothenburgh Metal Festival. Det var jävligt trevligt även om det var löjligt lite folk.
Vädligt många roliga människor träffade man oxå där övervägande delen var folk ifrån den så beryktade Sweden Rock Messageboard. Ronny å John från Steel Attack visade sig vara jävligt trevliga killar med smak för fest och Peter, trummis i Faith, var en jävligt trevlig killa å tjôta med. Ja alla man träffade var jävligft trevliga...

Grymma band som Sabbtail, Bullet, Electric Earth, Generous Maria, Faith och Steel Attack beskådades oxå och några skivor blev inhandlade, dessa nya alster i min skivsamling är:
Electric Earth - Vol II - Words Unspoken - 2007
Faith - Sorg - 2005
Generous Maria - Electricism - 2006
Miosis - Miosis - Demo - 2007

Å som kuriosa så fick jag följande skivor från Sweden Rock Shop i fredags:
Bluestone Co. - Bluestone Co. - 2006
Soul Doctor - Soul Doctor - 2001
Switchblade - Switchblade - 2004

Mer än så här tänker jag inte avslöja nu för jag sitter samtidigt och knåpar på min artikel om festivalen för Metal Shrines räkning samt en recension på Electric Earth nya platta...

Även bilder från helgens evenemang kommer upp inom kort...

Come and be with me...
Live my twisted dream...
Pro devoted pledge...
Time for primal concrete sledge...
/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar