söndag 29 april 2007

Fylleblooooooggers!!!!!!!


Värdparet, Stefan unt Lena...

Mohahahaha!!! Onkel D are full enna!!!
Jorå så är det ta mig faen!!! Saaataaaanaaaa!!!!

Man har varit på en ûbergrym födelsedags/inflyttfest hos Stefan unt Lena och blivit fûller like hell ikväll/natt...
Konstigt vore väll annars när man äntligen efter många om och men äntligen fick festa med sin mentor Petri "El Grandioso" Berggren... Å inte nog med det, Stefan är ju en jävel på å festa han oxå...
Det var kanoners å pajen å efterrätten smakade mumsfillibubba!!!
Klockan var nog runt tre eller nått när vi "äntligen" kom iväg hem. :)

Så nu sitter man här å skriver om inget vettigt alls. :)

Jag fick en CD av Jodda med den senaste inspelningen av hans mästerliga band Egonaut å den var som allt annat dom släppt. det vill säga übergrymme!!!
Det blev även bestämt att jag och Zamora skall ta in på hotell i Växjö för att se Egonaut demolera Uffes Källare samt supa skallen i bitar trots att det är alkoholfritt!!! Bestämt å bestämt förrästen, jag har bestämt det men sen beror det på om Lena släpper iväg Stefan. :)

I förrgår bestämde även jag och Danne att vi skall åka till Hultsfred för att se SUICIDAL TENDENCIES!!! Vi åker ner på onsdagen till Köpenhamn för att se Ozzy, Black Label Society å Korn på Forum för att sen på torsdagens morgon dra till Hultan. Vi kommer hyra en stuga i Vimmerby vilket kommer bli kanon å sen ska vi se grymma akter likt Wolfmother, Korn, Ozzy, Black Label Society, Velvet Revolver och Flogging Molly!!!

Så nu sitter man här 04:00 på natten, har precis lyssnat igenom Egonauts demosar innan man drar igång Rush mästerliga platta "2112", man öppnar en bira å livet är så jävla löjligt enkelt helt plötsligt!

I morrn kommer Erika med polare Björn hit för att beskåda Gothenburg Metal Festival. Det fínns inte ett band jag vill se men satan vilket party det kommer bli. :)
Jag ser fram emot att träffa alla människor från Sweden Rock-bordaen...

Ha det så jävla löjligt böst så jag går fan itu!!!

Kippis/Task sa ru ha...
/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar