måndag 18 juni 2007

Join the ST-Army!!!

Då var man hemma från Hultsfredfestivalen då, fast det har jag varit ett tag nu i och för sig. Då regnet hängde i luften å det inte var några jätteviktiga band att se på festivalens sista dag så åkte jag å Daniel hem redan i lördags...

Jävligt kul å träffa Jacke igen efter nästan ett halvår ifrån varandra...
Kalle var kul å träffa oxå, full, som vanligt. ;o)

Vad var bäst, sämts och kanske till och med roligast på festivalen då? Det får ni veta i min artikel om festivalen som jag plitar på i detta nu. Har bara lite små justeringar att göra. Samma gäller min SRF-artikel... Det ska nog inte dröja många dagar innan jag skickat in den till Metal Shrine...

Men en sak kan jag sägan om Hultsfred...
SUICIDAL TENDENCIES DOMINERADE!!!

Jobba idag var ju kul...NOT!!! Fan va boring å alla kom med idiot grejer...men, men, men efter ett par minuters jobb så var man inne i det igen. Känns som man inte varit på två festivaler på två veckor...känns mest som en långhelg eller nått...tragiskt.

Men man ska inte hänga läpp, det är kort vecka denna veckan å till helgen är det midsommarafton sen helgen efter det är det Metaltown (Entombed kommer!!!) och helgen efter det är det Sandared Open Air...många trevliga stunder att vänta alltså...

Men tills dess mina vänner...
War inside my head ain't a pretty sight...
But I don't want no sympathy...
It's happened a thousand times before...
It's just a harsh reality
/Onkel D

Farbror Ozzy rockade på Hultsfred...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar