onsdag 13 juni 2007

Hultsfred here i come!

Japp, då var det dags att återigen besöka dekadensen mecka... nämligen Hultsfred. Jag å Daniel drar ner tidigt imorgon (torsdag) för å kika in band som Ozzy Osbourne, Suicidal Tendencies, Wolfmother, Velver Revolver, Hatebreed och Turbonegro. Festen på griscampingen kan jag vara utan, men några kalla får la man ta så man står ut med alla snorungarna. Varför skall dom boka så många bra band för? Jag har aldrig åkt dit annars ju...

Nåväl, nu skall vi bo i en stuga i Vimmerby två mil från stället så lite lugn å ro skall la man få...

Recensioner på både Hultsfred och Sweden Rock Festival kommer inom en väldigt snar framtid, SRF-texten är klar och skall bara bearbetas lite...

Bilder från båda festivalerna kommer även dom dyka upp inom en snar framtid...ni som tog kort på SRF får gärna dela med er till mig så kan jag hiva upp dom på webbalbumet...

Tills dess...
Crazy, but that's how it goes...
Millions of people living as foes...
Maybe. It's not too late...
To learn how to love, and forget how to hate...
/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar