söndag 8 juli 2007

En liten uppdatering...

...är aldrig fel...

  • Två DVD-recensioner som jag har gjort ligger nu uppe på Metal Shrine...
  • Sandared Open Air blev skitlyckat trots regnet. Ett nätt litet nyiköpt partytält på 9X3 meter gjorde att festen hölls ute och alla var glada...
  • Bilder från festen kommer upp inom någon dag... Jag hoppas på att få in bilder från dom andra som fotade oxå då jag själv knappt tog några...
  • Jag har även fått in korten från SRF som Hasse tog...dom kommer upp i veckan hoppas jag... Jag skriver här när bilderna är uppe...
  • I övrigt är jag skitglad att jag inte åkte till vattenfestivalen Roskilde... Fy fan vilket helvete det måste vara där nere.
  • Jag hatar att jag skall börja jobba imorrn efter min minisemester... Nästa semester blir i oktober...OKTOBER!!! Det är ju faen en evighet dit...
  • Imorrn skall det dock det inhandlas biljetter till en konsert i augusti med världen bästa band... JAG SKALL SE THE HAUNTED!!!!

    Nåväl, till nästa gång...

    Bury your dead!!!
    /Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar