onsdag 11 juli 2007

November och datastrul...

Japp, så är det...
Min data krånglar like hell så jag får använda mig av min gamla skitdata...piss...
Å det är ingen idé å lämna in den på lagning förrän efter semester för dom lagar inga datorer nu på sommar ändå...tack för den då!!!

Men lite ljus i höstrusket så här mitt i sommaren är att jag och fyra polare skall ner till Göteborg på fredag å se svenska proggveteranerna i November på min favvokonsertlokal Trägår'n. Vi börjar med middag på polarens sysslings restaurang, sen blir det konsert å sen blir det Rockbaren...en dyr men ack så rolig kväll lär det bli...

Nä nu ska jag ta å sova för det har jag fan inte lyckats med dom senaste nätterna...varför? Ingen aning...jag kan bara inte sova helt enkelt å det suger getpung!

I'm a double nature!!!
/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar