onsdag 18 juli 2007

Skivrecensioner...

Då har Metal Shrine uppdateras med en massa sköna skivrecensioner och av dom så har jag skrivit hela 17 stycken.
Dom som jag har skrivit är:

Rush - Snakes & Arrows -07
Nightingale - White Darkness -07
Mustasch - The Latest Version of the Truth -07
The Cursed - Room Full of Sinners -07
Symphony X - Paradise Lost -07
Street Dogs - Fading American Dream -07
Psychic TV - Hell is Invisible...Heaven is Her/e -07
Ozzy Osbourne - Black Rain -07
Meldrum - Blowin' Up The Machine -07
Lion's Share - Emotional Coma -07
Hellfueled - Memories In Black -07
Forever in Terror - Restless In the Tides -07
Faith - Sorg -05
Faith - Salvation Lies Within -03
Devin Townsend - Ziltoid the Omniscient -07
Candlemass - King of the Grey Islands -07
Anterior - This Age of Silence -07

Just nu är högen med skivor för recension tom då jag inte fått några nya skivor på ett tag. Fast helt tom är den ju inte... Jag har ju köpt en massa nya goa skivor som jag skall tycka till om oxå. Typ Chris Cornell, Velvet Revolver och Entombed tillexempel...

Klicka bara på Metal Shrine-loggan så hittar du skivrecensionera...

Till nästa gång mina vänerrrrrrr!!!

Such a sick boy shot himself in the head...
I said, such a sick boy shot himself in the head...
Just another dead boy dancing with the dead...
Yeah, with the dead, he's dancing...
Dancing with a hole in his head...
He's dancing, dancing with a hole in his head
/Onkel D

4 kommentarer:

  1. Buffy, för i bövelen! Mustasch har ju släppt FYRA fullängdare! Powerhouse då? Tyckte du inte den var värd att nämna? Suvve skiva god damn it...

    SvaraRadera
  2. Hehe, sicken miss :)
    Jag skall se till så att detta misstaget ändras :)

    SvaraRadera
  3. hehehe...sådärja! Ordning: Återställd!
    Pöss på röva

    SvaraRadera
  4. Hehe...tur jag har dig som håller koll på mig :)

    SvaraRadera