torsdag 2 augusti 2007

THE HAUNTED!!!!!

FYFITTIFAAN VA BÄST THE HAUNTED ÄR!!!
Dom fullständigt jämnade oss med marken igår när dom totalt dominerade på Club Centurion i GBG!

Jag, Hasse och Petri begav oss ner till GBG i Petris lilla Skoda, steg ner i den trånga källarlokalen där Club Centurion håller till numera och ölen började flöda!
Hasse, som dagen till ära fått åka in akut å fixa bort tandvärk hade en rejält svullen överläpp som vi hade skitkul åt. Så vi som åkte ner hette egentligen:

Petri "Mr Metal" Bergren (Ett namn självaste Jon Oliva gett han.)
Hans "Mr Stiff Upper Lip" Abrahamsson (Ja ni fattar nog varför.)
Ulf "The Straight Metal God" Classon (Då jag hade fint rakade skalle och pilotbrillor på.)

Förbanden var la inga höjdare men det funkade. Hade hoppats på lite hårdare akter men det funkade som sagt.
Ölen flödade som sagt och ja, fan, det var en kanonkväll och missade du den så får du skylla dig själv för det var verkligen skitkul.

Sen hände det ett litet missöde för Petri på hemvägen som jag hade skitroligt åt hela vägen hem men vad som hände får ni fråga han om. :)

Hursomhelst så känner jag att jag bara sitter å svamlar på tangenterna så låt oss bara konstatera att The Haunted gjorde en magisk spelning och kvällen var en riktigt höjdare!

Recension på konserten kommer inom kort upp på Metal Shrine.se så kika in där med jämna mellanrum så ni inte missar den...

In the darkest corner of my mind...
I see a boy with a crooked smile...
/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar