tisdag 11 september 2007

Neil Youngs nya skiva!!!

Det blir ingen berättelse om Volvia Cup, i alla fall inte på ett litet tag för jag är helt slutkörd efter ett par tuffa veckors jobb och helgers festande.
Istället vill jag bjuda på omslaget till Neil Youngs nya skiva "Chrome Dreams II"!!!
Fan va gött med ett nytt Neil-album igen!!! Han är produktiv på äldre dar må jag säga.
"Chrome Dreams II" är en skiva innehållandes låtar från en skiva som aldrig släpptes och som otroligt nog hette "Chrome Dreams"!
Neil själv säger att skivan är lite som "After the Gold Rush" och "Freedom" vilket får det att kittla rejält i öronen på mig! Detta kan bli ett mästerverk!!!
Nåväl, nu ska jag sova lite men njut av omslaget och så hörs vi!!!

My my, hey hey...
Rock and roll is here to stay...

Hey he, my my...
It's better to burn out than to fade away...
/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar