söndag 9 september 2007

Skivrecensioner...

Då har Metal Shrine uppdaterats med 47 stycken nya skivrecensioner och av dom så har jag skrivit 13 stycken. Jag har flera skivor att recensera men jag har inte riktigt haft tiden till att skriva så där av det något låga antalet recensioner från min sida.

Dom som jag har skrivit är:
Velvet Revolver - Libertad
Turbonegro - Retox
Throwdown - Venom & Tears
Roadstar - Glass Mountain
Poison The Well - Versions
The Nightwatchman - One Man Revolution
Manitou - No Signs Of Wisdom
Joe Lynn Turner - Second Hand Life
Hatesphere - Serpent Smiles and Killer Eyes
Halford - Metal God Essentials Vol.1
Chris Cornell - Carry On
Blitzkrieg - Theatre of the Damned
Raging Speedhorn - Before the Sea Was Built

Dom skivorna som ligger i recensionshögen just nu är:
Disrupt - The Rest
Disrupt - Unrest
Nodes Of Ranvier - Defined By Struggle
Sodom - The Final Sign Of Evil
Trouble - Simple Mind Condition (Unmastered Version)
Aiden - Conviction

Nä nu orkar jag inte skriva mer för jag mår fan i mig som ett utsketet päron. Volvia Cup i helgen som gick var en höjdare som vanligt och alkoholen flödade så nu måste jag ta igen lite sömn.
Berättelsen om Volvia Cup kommer i veckan...
Men tills dess...
Smoke on the water...
Fire in the sky...
/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar