tisdag 6 november 2007

DVD-Recensioner...

Ja då det händer rätt så lite i mitt liv just nu på grund av massa anledningar och då jag inte har något roligt att delge er så tänkte jag bara sticka in med ett litet inlägg om att tre DVD-recensioner som jag har skrivit har publicerats på Metal Shrine.se. Klickan på loggan ovan så kommer ni dit.
Dom senaste DVD-recensionerna från mig är dom med Heaven & Hell, Wolfmother samt Ian Gillan.
Jag har även skickat in en mängd skivrecensioner som förmodligen kommer upp till helgen men det får vi se.

Jag har även börjat uppdatera mitt webbalbum med nya bilder, länk hittar ni till höger på denna sidan, och jag skall förhoppningsvis ha en hel del nya album uppladdade inom en snar framtid. Än så länge har jag bara uppdaterat redan befintliga album med nya kort.

Ja det var väl det...
/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar