fredag 21 december 2007

Trevlig helg!!!

Ja då jag hatar julen så önskar jag bara alla mina vänner en trevlig helg i dessa tider. Det enda bra med julen är att man får några extra dagar i dimman och svepa en och annan whiskey för mycket! Det är i och för sig jävligt skönt att sitta bara familjen på julaftonen å dricka för många groggar ihop med farsan och äta mammas grymt goda mat samt slänga käft med bror. Jävligt skönt att vi i år sagt att vi inte skall byta julklappar inom familjen, men jag slår vad att morsan och farsan kommer ge något till mig och bror...det skulle förvåna mig om det inte hände.

Så vad skall eder Onkel hitta på under ledigheten då? Jo han skall 1: Bli full, 2: Kolla på sina nya fina DVDer i form av Saxons "To Hell and Back Again" och Beseechs "The Drama Ends...", 3: Bli lite full igen, 4: Ja finns det något mer att göra? Ja, just det ja, 5: Ta det jäääääävligt lugnt och ligga på soffan mest hela tiden.
Ja, å så skall man lyssna på musik oxå! Nya skivan med Airbourne blir bara bättre och bättre och måste snurra minst en gång om dagen! Och som om inte det vore nog så är nya skivan med Heaven Shall Burn redan en av 2008 års bästa skivor (ja, jag vet, jag har laddat hem den, men och? Jag kommer ändå köpa den i alla dess former!) och satan vad stenhård den är!!!

Nä, nu skall jag nog diska lite å städa innan polare Daniel kommer på besök och kollar på Saxon DVDn...så skål mina vänner och ha nu en jävligt trevlig helg med både för mycket mat och för mycket att dricka!!!
Låt oss avsluta med ett ett par textrader av och med kungarna i Airbourne!!!

Alright people welcome to the show...
Are you ready to rock are you ready to go...
Yeah we've got what you want and we've got what you need...
So get your arse down here n' let your ears bleed...
C'mon drink your beer and drink your wine...
Let's have a goodtime...
We're ready, so get ready...
We're gonna rock, rock tonight...

Stand up for rock 'n' roll!!!
Stand up for rock 'n' roll!!!
Stand up for rock 'n' roll!!!
Stand up for rock 'n' roll!!!

/Onkel D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar